جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
سرهنگ احمد بیطرفان

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: دستاوردهای هسته ای کشور در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس استان قم در معرض بازدید عموم مردم قرار داده می شود.

سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این نمایشگاه دفاع مقدس استان قم شامل 100 غرفه با موضوعات جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای سال های دفاع مقدس و نیز دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است ، اظهار داشت: این نمایشگاه همه روزه تا ششم مهرماه در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 9 الی 13 و 18 الی 23 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

وی افزود: یک بخش مهم نمایشگاه مربوط به نمایش ادوات و جنگ افزارها است که هم شامل جنگ افزارهایی می شود که در دوران دفاع مقدس استفاده می شده و نیز جنگ افزارهایی که به همت جوانان توانمند کشورمان در داخل، طراحی و تولید شده است.

بیطرفان ادامه داد: بخش مهم دیگر نمایشگاه که امسال برای اولین بار ایجاد شده ، مربوط به بخش دستاوردهای انرژی هسته ای است که کار بسیار ارزشمندی است و آحاد مردم و نسل جدید به این وسیله با کاربردهای مهم فناوری هسته ای به خوبی آشنا می شوند.

وی با اشاره به بازسازی یکی از عملیات های دفاع مقدس در هر شب برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه حقیقتاً یادآور ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام است و این پیام را برای نسل امروز دارد که جوانان از تهدید دشمنان هیچ هراسی به دل راه نمی دهند و قطعاً همچون سال های دفاع مقدس و بلکه بهتر از آن آماده دفاع از کشور و نظام و انقلاب هستند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha